emmawendin

Alla inlägg under september 2013

Av Emma Wendin - 30 september 2013 22:37

Fick bli ett dressyrpass på ängen idag också, gick sjukt bra!! Imorgon får hon gå lite lugnt sen vila.
Anton red Musse vilket också gick bra.
Precis kollat film och nu ska jag sova då jag inte mår allt för bra.. Godnatt!

Av Emma Wendin - 30 september 2013 17:04

Ska alldeles strax käka, sen beger jag mig mot stallet med Jullan.

Av Emma Wendin - 30 september 2013 15:15

Fick sluta 2 1/2 timme tidigare idag. Hade ingen historia och skulle bara göra rättskrivning på svenskan sen sluta vi.

Chakira ska ridas, Musse longeras, mockas osv. Mys i stallet med mina älsklingar.

Av Emma Wendin - 30 september 2013 08:09

Shit vad kallt de är ute.. Sitter iallafall på skolan och börjar snart. Har ingen historia så slutar tidigt idag. Skönt!!

Av Emma Wendin - 29 september 2013 19:01

Idag blev de ett riktigt dressyrpass på ängen. I början va hon stel, bråkig och seg. Körde mycket ökningar och minskningar för att få med bakdelen. Sen tog vi en paus och körde skrittarbete för att få loss henne ordentligt, jisses vad fin hon blev! Trava igen, försökte att hålla en rak linje genom hela fältet då hon gärna vill dra åt höger. Efter några gånger gick de bra och då skritta jag av henne :)

Har dessutom märkt att hon varit riktigt sur i några dager, hon ville bitas osv.. Vilket inte alls är likt henne. Men idag efter att hon hade fått jobb ordentligt blev hon sig vanliga jag igen. Prinsessan <3

Av Emma Wendin - 29 september 2013 12:27

Söndag igen.. Måndag imorgon, veckorna springer iväg.

Idag har jag rätt mycket att göra.
Musse ska badas och klippas färdigt efter de. Han ska longeras och få jobba lite.
Chakira ska gå dressyr och pysslas om.
Sen ska de ju mockas osv.. Man tror de går snabbt när man skriver de, fast när man väl gör de tar de typ flera år känns de som. Haha!

Av Emma Wendin - 28 september 2013 16:30

Från grått till vitt och rosa, de gillas!!

[Bild]

[Bild]

Av Emma Wendin - 28 september 2013 13:14

* rida C.
* longera Musse.
* mocka.
* blanda mat.
* fota
* måla rummet.

Haha, konstig bild från igår.

Presentation


Välkommen till min blogg!
Här får ni läsa mycket om min och min brors hästar, vardag, vänner osv.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards