emmawendin

Alla inlägg under november 2013

Av Emma Wendin - 30 november 2013 21:45

Inget bloggande idag.. seg lördag men den blev genast roligare när Matilda kom hit :D

Va i stallet med mammsen i förmiddags, tog in en höbal och fixa lite. Va nere nu ikväll med Matilda och tog in dom. Musse hade kommit ut ur hagen och kom överaskande in i stallet själv. haha ponnyjäkel! 


Harchillat hela kvällen, snackat en massa med Matilda och käkat pedas goa lördagsmat ;) 

   

Av Emma Wendin - 29 november 2013 21:31

Av Emma Wendin - 29 november 2013 15:44

Emelie

Fredag 29 nov 07:37


Kommentar: Hur länge har du haft Chakira?


Vi köpte Chakira 6 Januari 2012, så jag har alltså snart haft henne i 2 år :)

 

Av Emma Wendin - 29 november 2013 13:42

Vaknade typ halv ett, haha! Aja nu har jag sovit vad jag behöver och är pigg igen.
Idag blir de en massa fix men inget Familia.. :( praktik imorgon.
Kan veckorna gå lite snabbare, vill tillbaka till skolan och har redan bestämt att jag inte vill jobba med detta. Inte min grej alls.

Chanii... Håll dig dessutom hel så vi kan komma igång :(.

Av Emma Wendin - 28 november 2013 22:22

Såklart... När Chakira känner att vi börjar jobba & ska bruka allvar med ridningen och börja göra svårare övningar osv så ska hon alltid hitta på något tokigt.
Först va det dehär med att hon inte gick upp i vikt, hon vila & det blev bra. Sen blev hon sparkad, vilade ytterligare 1 vecka, kom igång snabbt igen. Sen börja hon tappa igen och vi tog det lite försiktigt & hon hade ingen aptit till att äta på nästan 2 dagar men vi fortsatte... OCH IDAG HADE HON LYCKATS DRA AV SIG EN SKO.

Blir man sur eller?
Låt min häst va hel i 1 månad... Vi kommer aldrig komma någon värt känns det som.


Nu ska jag sova, hämta krafter efter 2 dagar med FULLT ös från morgon till kväll och endast 5 timmars sömn.
Sov gott!

Kvidinges hetaste!

Idag har vi haft Musse i 5 månader :')<3

Av Emma Wendin - 28 november 2013 16:16

Hungrig, fryser, trött och blää :( sitter på bussen som snart ska köra. Heeeem <333 ledig imorgon & jobb hela helgen.
Stallet ikväll, rida & pyssla.

Imorgon ska jag med mamma till Familia, mys!
Bloggar mer sen.

Av Emma Wendin - 28 november 2013 06:43

Sen igår kl 9 har de varit full rulle hos mig. Stack till stallet innan jobb igår, longera C vilket gick super bra, Anton skritta Musse barbacka under tiden. Halv två tog jag bussen till Klippan och Peda hämta mig igen halv tio.
Hann sova 5 timmar sen upp igen & nu sitter jag på bussen. Lär sova hela dagen.
Ledig imorgon som tur är!
Ha en bra dag så hörs vi!

Världens bästa mamma blev ett år äldre igår, grattis till henne!<3

Av Emma Wendin - 26 november 2013 13:38

Mamma ville att jag skulle blogga, haha!
Ledig idag och sov läääänge.

Igår red jag Chakira barbacka med massa täcken och grimma bara. För att hon inte skulle få träningsvärk från hoppningen.
Idag vilar hon & imorgon börjar jag 14 så åker till stallet innan & rider.

Den blicken när man ska cykla hem.. Usch :(

Presentation


Välkommen till min blogg!
Här får ni läsa mycket om min och min brors hästar, vardag, vänner osv.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards