emmawendin

Alla inlägg den 3 december 2013

Av Emma Wendin - 3 december 2013 20:26

Trött, huvudvärk & ladda batterierna.
Ligger i sängen, känner att jag börjar bli förkyld.. Usch!
Är trött som bara den och riktig huvudvärk. Så jag säger godnatt nu, dax att ladda batterierna inför imorgon. 3 dagar kvar på praktiken. Nu räknar vi neråt :D

Av Emma Wendin - 3 december 2013 19:55

Igår kväll när jag skulle ta in våra hästar så lät jag grinden stå öppen efter att Anton hade gått med Musse. Gick in i Chakiras hage och öppna för henne. Jag gick och tog hennes hönät. Det gulliga var det att när Chakira insåg att jag gick för att hämta hönätet så vände hon sig mot mig och vänta. Även fast grinden var öppen för henne så vänta hon tills jag kom. När jag kom närmre bad jag henne gå i förväg och då gick hon.
Hon gjorde även samma sak idag.
Hur gullig får man lov att vara?

Min älskling <3

Av Emma Wendin - 3 december 2013 16:32

Hade 3 minuter på mig för att hinna byta om, sätta på mig ytterkläder och gå till busshållsplatsen. JAG HANN!! Förstår ni hur jäkla kvick jag va? Ren jävla tur!
Har precis duschat och ska snart äta. Sen åker jag ner till stallet och pussar lite extra på mina hästar bara för dom är bättre än bäst.

Av Emma Wendin - 3 december 2013 08:54

Har varit en lugn morgon & just nu sitter jag och min handledare på kontoret. Pratar och äter.
Halv tio ska vi till nästa sen tillbaka till hon vi va hos innan. :)
Bloggar mer under dagen.

Saknar diiig!<3

Av Emma Wendin - 3 december 2013 06:28

Börjar min "måndag" med den tråkigaste rubriken ever!
Va ju ledig igår så detta är måndag för mig ;) bara 4 dagar kvar på praktiken sen tillbaka till skolan på måndag. Jisses va skönt!
Äldreomsorgen är inget jag vill jobba med. Inget illa så MEN... Man ska tycka det är kul att gå till ett jobb och framför allt trivas med de man jobbar med.
Nu ska jag bege mig mot bussen. Vi hörs.
Kramar!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg!
Här får ni läsa mycket om min och min brors hästar, vardag, vänner osv.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards