emmawendin

Alla inlägg den 8 december 2013

Av Emma Wendin - 8 december 2013 21:01

Sitter på mitt rum med massor av kuddar och mitt gosiga täcken.
Va nere i stallet innan, igen ;) byta täcke på hästarna gav dom godis och pussade extra mycket på dom.
Märker på Chakira att hon börjar tycka det är tråkigt att vila. Hon blir så sur och naffsig... :(
Skola imorgon och jag har aldrig längtat så mycket i hela mitt liv. Saknar alla i klassen så galet mycket.

Men nu ska jag kolla på Johan Falk, bloggen imorgon. Godnatt.

Av Emma Wendin - 8 december 2013 17:43

Anton gick och fota under tiden vi julpynta. Nu har hästarna det fint med granris, glitter, kulor, äpple och morötter.

Ska hoppa in i en varm dusch nu, fryser så galet mycket... ska till stallet sen igen och byta täcken på hästarna. 


Skola imorgon som vanligt, praktik torsdag och fredag, prata med hovslgare i veckan så jag kan börja rida Chakira igen. 

Får börja träna och tävla om mindre än en månad, nu ska hon igång!

                                     


Av Emma Wendin - 8 december 2013 12:35

Ska alldeles strax cykla och hämta upp Julia, drar till stallet då och sen till skogen :) pyntar boxarna och gör det fint i stallet. Synd det regnar... Men vi hästtjejer/killar klarar ju det mesta ;) eller vad säger ni?

Har ni julpyntat erat stall? :)

Av Emma Wendin - 8 december 2013 11:16

Precis köpt glitter, äpple & morötter till hästarna som vi ska pynta boxarna med idag, mysigt!
Ska hämta granris sen.
Kommer bli fint i stallet :D

Av Emma Wendin - 8 december 2013 10:29

Av Emma Wendin - 8 december 2013 07:54

Vakna för ett tag sen, men ligger kvar i sängen för jag fryser riktigt mycket... Ska snart gå och väcka Anton, sen cyklar vi ner till stallet med Julia och ger hästarna mat. Mina fina hästisarna, tycker om er såå<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg!
Här får ni läsa mycket om min och min brors hästar, vardag, vänner osv.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards