emmawendin

Alla inlägg den 7 december 2013

Av Emma Wendin - 7 december 2013 23:16

Nytt läsarrekord, ni är så j*ävla bäst!
Älskar er alla bloggläsare.<3

Av Emma Wendin - 7 december 2013 22:56

Mamma tyckte jag skulle skriva lite om Chakiras pappa, men ska jag vara ärlig så vet jag inte vad jag ska skriva för jag vet ju inte så mycket om honom..


Bilden såg ni ju på honom innan + här nedanför.

Han heter Boy M, i passet står det 'okänd' på pappans sida och det är pga att han inte är en godkänd hingst! Han är alltså fux och är ett holländskt halvblod (KWPN) rätt klen, dvs, inte en maffig häst.


Chakira har fått sina drag i från honom, kroppen och huvudet är väldigt likt hans. Chakira är också en klen häst, inte lätt att muskla, men tror att hon är sån i sig själv. Visst hon är finare nu än innan men långt ifrån perfekt! Huvudet är jätte likt Boy M's och kroppen som jag sa. 


Finns väl inte så mycket mer att säga då det inte finns någon information om honom någonstans. 

Vet iallfall vem han är och det är ju alltid kul :)


 

Boy M

 

Chakira 


Av Emma Wendin - 7 december 2013 21:17

Kom hem för ett tag sen. Köpte hårfärg på matöppet och ska färga de snart, när vi kollat färdigt på 'så mycket bättre'. Efter de kommer jag skriva inlägget om Chakiras pappa :) håll koll!

Av Emma Wendin - 7 december 2013 19:29

Ska ut i snön nu och cykla ner till stallet med mammi. Hästarna ska in och få sova.

Kommer ett inlägg om Chakiras pappa här på bloggen sen :)

Av Emma Wendin - 7 december 2013 18:08

Fotade med hästarna innan, kallt och snön vräkte ner... Men mysigt och hyfsat bra bilder.
Chakira va på riktigt fotohumör vilket va kul, de brukar ju surtanten inte vara. ;)

Av Emma Wendin - 7 december 2013 17:00

                     

Finaste. <3

Av Emma Wendin - 7 december 2013 16:55

                                                         

Jag, Chakira och Musse <3

Av Emma Wendin - 7 december 2013 16:44


                                                    

Ellen & Musse   

Presentation


Välkommen till min blogg!
Här får ni läsa mycket om min och min brors hästar, vardag, vänner osv.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards